20100104

contest: Gaya Makeup Cantek




aku tak tahu kenapa aku bosan.dan aku pon naik tak tahu kenapa aku buat benda ni.

aku ronda ronda bloggers dan aku terjumpa dan terminat nak join contest ni.aku jumpa kat sini. kepada sesiapa yang nak mencuba, silakan. wujudkan persaingan yang sihat. :)

disini jujur aku cakap, bab make up ni aku sederhana saja.setakat nak make up sendiri boleh la, tak de la cantik sampai boleh kalahkan make up artis. tapi aku harap dengan menjoinkan diri dalam contest ni nanti akan memberikan aku inspirasi dan lebih kemahiran untuk blaja make up.
insya allah.

tanpa membazir masa, silakan....


(AFTER)



ini adalah pic seusai sesi make up dilakukan.this is my own work.takde sape sape tolong. maaf kerana letak 2 pic.dua pic ni lah yang paling saya suka ye, kak CPM

(BEFORE)
and this is my natural look.takde secalit krim muka walhal bedak sekalipon.memang macam ni selalu.

kali ini make up saya bertemakan natural dan saya gunakan banyak warna natural saja. pada pic yang pertama tu, saya menggunakan tema gothic sikit tetapi tidak keterlaluan.hanya untuk menghighlight mata saja.dan pic kedua saya gunakan warna purple.kesemua alatan make up adalah dari jenama silky girl :)

"CPM honey nurhaliza yang saya kenali adalah seorang yang loving dan caring, isteri solehah, ibu kepada anak anaknya, dan kakak yang sporting."

slogan diatas adalah ikhlas dari hati saya sepanjang observation saya terhadap kak CPM selama sy kenal akak. dan loving tu saya nampak masa akak dan hubby pergi makan kat papa chop di nilai.i was there~

sekian untuk kali ini.wish me luck.fighting!

5 orang nak drop feedback:

Afeeqa said...

wahhhhhh! cara cara. wish u luck chort! aku rs mcm nk masuk gak. tp xde ms nk make up. ihihi. :D

durianjawa said...

haha..ni pic lama lama la..
haha..
segan jgk nk publish muke mcm ni..
tapi dah gatal sgt nk try masuk..
nti pas habis contest tu, aku delete balik..
malu~

join la..
muke kau market sket.
kalo menang, leh la share adiah
:D

CPM honey_nurhaliza said...

wah2...1stly,thanks coz join thiz contest...nnt tggu due date contest ni ok...ermmm org nilai jugak ke?? oo pnh nmpk CPM ek kat papa chop ?? ala malunya tgh romantik2...ehehehhe...btw,salam ukhwah from CPM to durianjawa..:)

CPM honey_nurhaliza said...

aahhh btul2 time tuh bulan pose kalau x silap...terkocoh2 crk tmpt duduk..ahahaha...rupanya ada org kenal CPM ek..nape x tegur je yanggg?? ahahah...umah CPM kat marrakech nilai...:)

Syukie said...

B...contest yang pasal holiday tu yang mane???nanti bagi link k..

=)