20091209

chort: mencari identiti diri

identiti diri adalah sesuatu yang sukar untuk dikesan.aku mencari identiti diri dengan mendengar apa kata orang sekelilingku. contoh terdekat adalah keluarga dan kawan kawan. ada yang kata aku ni kelakar orangnya, ada yang kata aku ni cepat merajuk, mudah menangis, suka makan, dan macam macam lagi lah. aku rasa itulah identiti aku yang aku cipta untuk diri aku.haha.tapi apa pun, aku rasa semua orang ada identiti sendiri,kan? terpulanglah kepada diri kita untuk membentuk peribadi yang kita mahu. pada aku, aku nak create identiti yang baik dan selesa dengan diri aku. so, setakat ni, aku masih tak cukup lengkap lagi cari identiti aku tu.kalau korang ada idea pasal diri aku, sila komen. aku sangat sangat menghargainya.



futnot: rasa macam nak buat survey pulak.survey ape yer?survey pasal diri aku la..kan?

2 orang nak drop feedback:

EaSt said...

satu lg mslh pencarian identity d cni ye..

durianjawa said...

haha..
lebih kurang la..
yg penting gua x tiru lu
gua br pasan entri lama lu..
ahaha.