20100103

chort: tahun baru mai lagi

selamat tahun baru aku ucapkan kepada readers sekalian.semoga panjang umur dan beroleh kejayaan pada 2010 nanti.diharapkan sepanjang tahun 2010 ni akan terjadi lah perkara perkara indah dan seronok untuk aku.well, jangkaannya pada jun nanti aku akan menamatkan pengajian di kolej legenda dalam jurusan Higher National Diploma in Civil Engineering dengan mendapat pointer yang 'lebih hangat daripada biasa' untuk memastikan proses pembayaran mara nanti akan menjadi mudah dan murah.haha.pinjam sakan punya banyak, mau bayar ciput eh?tak fair.tak fair.

disebabkan cuti new year ni aku balik ke kampung halaman di melaka, jadi sambutan new year seperti yang aku war warkan kononnye dengan encik naim itew telah dibubarkan.dan malam 1hb itu aku bernew year sambil layan mario depan laptop.mario forever ke hape nama dia.chill habis ..korang pulak?aku saspek masing masing berjimba dengan aweks dan pakweks masing masing sambil layan countdown kat mane mane dataran kan?aku tau sangat dah dengan peel korang ni.termasuklah encik naim.haha.takpe takpe.kan saya dah cakap, kalo nak berjimba dengan aweks lain, gua on..asalkan aweks tu blanje awk makan, minyak dan segala benda.kocek awak haruskan menten begitu.haha.baik tak aku? (sumpah ko terbaekk,cot!)(ehemm..tu aku dah lama tau dah. )

takde pape yang menarik sepanjang kepulangan aku ke kampung,hanya membantu adik aku menyiapkan minda dan fizikal untuk melangkah ke sekolah baru esok.yeahhh...adik aku akan berasak sama sama dengan brader brader yang-konon-hebat-dan-ganas serta minah minah-gedik-plus-berperangai-macam-puaka. aku dari bumi legenda ni doakan adik aku sukses setiap hari.harap dia boleh 'slow down' dan 'innocent'kan diri beliau.jangan beliau mencari pasal dengan dua spesis diatas tadi.kalau tak, takda chance nak merempit naik honda class 125cc pegi sekolah nanti.tu pon kene suspend.esok, beliau berbas saja ke sekolah.selamat ye mat depot*

dan esok pun aku akan pegi kelas mcm biasa..my daily life kan..assignment dan semua ke jadah tu.ah~assignment es dah meronta ronta dalam folder.semalam aku dah campak dia kat belakang almari.kasi dia sesak nafas dengan abuk.tapi dia still menten mcm tu je.aku yang sesak.damn!aku nak pergi jumpa pengetua sekolah magik si harry porter la.nak mintak barang satu dua ilmu untuk esemen ni dia typing sendiri kat word dengan drawing ni lukis sendiri gambar yang aku nak tu.amacam?haha

2010, besday aku tak berapa nak cantik harinya.dan yang paling cobaan, hari tu start paper final sem aku.final sem,final year dan final semuanya. chill tak :)
xoxo

1 orang nak drop feedback:

Syukie said...

b..link When Syukie Tell a Story tu nanti edit ye...d x pakai blog tu da...da hidekan pon blog tu...

guna yang ni ok..

www.syukieroom.blogspot.com

huuu x pe hari tu x jadi..nanti g hari lain lak =P