20100108

chort:entah la,jang

aku ada kawan yang berkapel. dan kawan aku tu pernah jadi ex aku.dulu la..tapi skang ni dorang dah break up.aku sayang dua dua.aku nak sebelahkan si lelaki, tp aku ase macam terpengaruh dengan si perempuan.aku kan perempuan, so bila dengar luahan perempuan, aku jadi macam mengiyakan dan mula fikir semacam kat kawan lelaki ni.mula mula terbit perasaan marah jugak.as for what i've been through during our sweet moments. tapi kalau nak bela si perempuan pun rasa macam susah jugak.bila si lelaki ni datang and mengadu kita segala macam benda, kita takkan taknak tolong. dia pernah jadi pujaan kita, pernah jadi kekasih kita, pernah jadi kawan kita dan still kawan sampai bila bila. aku bukan jenis senang nak buang orang, even org tu dump aku macam ci* aku tetap cuba untuk jadi kawan dia.tp kalau yang dump teruk sgt, aku tinggalkan la.sikit pon aku taknak dekat.betul ni.bukan tipu.

kalau korang jadi aku, ape nak buat?aku layan si lelaki ni sebab dia kawan aku dah lama.kisah percintaan kami aku da lama buang.tapi kalau nanti aku nak hang out dengan dia, ternampak pulak dek si perempuan ni nanti, macam mana?haihhh...harap dorang faham la niat murni aku.bkn nk cakap talam.tapi aku nk dengar dan siasat sendiri kedua dua orang ni then aku sendiri tau sapa salah sapa betul.tapi aku takkan bagitau sesiapa.dari pihak perempuan, aku dah dengar dah.dari lelaki belum.tunggu masa saja.


*kawan kawan ku, jgn bercinta sesama kawan baik boleh tak?susahkan aku bila break.dah tak tau nk sokong mana.

2 orang nak drop feedback:

Syukie said...

sape kah gelaran kwan2 itu???

Lina Shabbir said...

well..
ssh kn nk terima bila org yg kita percayakn slama ni khianati kta?
yg slama ni jd pujaan hati,kekasih hati...
hmm..
Allah sajalah yang Maha Mengetahui.