20100105

contest: Lady In Red Giveway


assalamualaikum semua.readers durianjawa sihat tak?jgn demam demam howkey?bilaah demam,mau ponteng kelas/kerja la?cehh..podah.auta la ni?haa. ni aku nak bagitau yang aku nak join contest lagi. nama dia lady in red giveway. aku jumpa ni masa ronda ronda blog la. meh kite susuri entri aku kali ini.

berikut adalah pic yang aku suspek dan pertaruhkan untuk kali ini. panas lagi pic ni.bukan pic nk yang 'panas'..sudah sudah la otak masing masing.haha.anyway, presenting......

pic ni diambil oleh cik afeeqa. dan ini sajalah baju aku yang berwarna merah kak nam.tapi, pape pon, merah tetap HOT.lebih hangat dari pada biasa.. banyak pics yang nak pilih sebelum diupload.tapi semua pic spesis ayu ayu.ni je yang nampak mcm lain sikit.haha.harap organizer terima lah penyertaan saya je.




semoga penyertaan ini akan berjaya.dapek den meraso sobenier dari london sanun. anda semua bagaimana? join la contest ni. macam biasa, wujudkan persaingan yang sihat sejahtera.

0 orang nak drop feedback: