20100415

lai lai laiiii...baru punya entri..baru punya....

tarik nafas dalam dalam..............................................
dan hembuskan.
lega?
alhamdulillah..agak2 tak bleh bernafas tu, sila blah dari blog ni dan pegi hospital untuk further check up.blog sampah mcm ni tak bleh kasi sembuh ape penyakit pon.keke.



well, lama gila aku tak update pape cerita pon.
well, seperti biasa, aku bukan blogger FEMES.tak macam korang korang nih.an an an?
well, sem ni penuh dengan keseronokan pembelajaran.even ada individual project, dan aku masih merangka sana sini, aku tetap seronok.aku seronok sebab pembelajaran kali ni berkonsepkan santai dan ringan.mood aku nak berassingment pon ringan jugak.mudah mudahan.amin.korang doakan ok?


hal hal bisnes tshirt, alhamdulillah la menggembirakan aku.even pada pandangan mata orang, bisnes macam aku ni tak de pape sangat, aku still gembira. sebab ape? sebab aku rasa seronok buat keje ni, seronok cari pelanggan..sebar sebarkan flyers kepada potential buyers..seronok jugak sebab keje ngn kawan kawan.tiada apa yng paling seronok melainkan kita kerja dengan org yang kita sayang dan selesa. tak gitu? pasal hal untung tu, blakang kira la.aslkan kita rajin, Allah akan kurniakan sesuatu untuk kita,kan?dikesempatan post kali ni, aku nk war warkan, sesiapa yang nak tempah tshirt untuk persatuan, asrama, geng, ape2 aja, boleh contact ngn aku atau send email kt alamat ni:

teeshirt01@gmail.com

pertanyaan anda akan dilayan dengan manis bermadu sekali.hehehe..sila hebahkan pada kawan kawan ye :)

ok, aku rasa aku nak pegi masak pasal perut aku dah buat rentak rock kapak dalam ni.td dia bantai medley lagu 'anok tupai', ni dah tune ke 'isi dan kulit' plak..hahaha..ok, yeorobun, annyeong-gi-gyaseyo..jaaa~

tambahan: apesal eh aku refresh banyak kali, font size, font ngn kejadah2 lain tu tak kua?terpaksa la tulisan jd mcm ni.kambeng btol!

4 orang nak drop feedback:

E'in said...

mmg best laa niage.. ;p

Afeeqa said...

xpe chort. slow2. mesti business ko akan maju lps nie. :)

fighting ! jgn lupa tau plan kita lps abes final nnt. kahkahkah! *gelak jahat

Syukie said...

bisnes maju2..boleh wat wet support sem akhir dan bayar hutang MARA...

durianjawa said...

farra : tengok jugak ape yang kite niagakan.sy buat tshirt je kot.. :)

wie yunk: wokes..susah btol la org da book i ni.banyak sangat undangan i nk penuhkan.aww..kene hire PR ni.kasi arange schedule untuk i..heeh

cinta: xjugak la.xde la sampai duit mara kot..ade la sikit..asl lepas wat simpan2, jadi la..tolong la promo kt kawan2 lain nti.. :)