20100323

hari ini

mood macam sampah.tak taf langsung. semalam kelas 'bakar' (burn attandance ler).entah kenapa aku pon tak tahu.dah la semalam perasmian kolej linton as universiti. insitut aku?dok takuk tu sajork ler.tadi aku fb chat ngn lecturer aku.ckp yang aku dtg lambat.tapi nampak gaya aku macam x datang je ni. sebab ape? mood nak belajar tak mari.aku ase pagi ni self confidence turun sampai 0.wth kan?

banyak benda nak fikir.tapi otak aku ada system management yang baik.dia siap siap asingkan masalah mengikut kronologi, kapasiti dan jenis untuk kemudahan aku.siap set due date untuk aku setelkan masalah masalah ni.i will...............................................later..-_- (tetiba rindu iman ngn balqis..haihhhh)

ari ahad lepas, encik cinta aku kemalangan.sedih gila aku time tu.tapi belom lagi menangis sampai mengguling2 atas tar depan rumah, cuma dada jadi sebak.aku pon malas nak story lebih lebih kan, bleh la layan link ni.nampak teruk kan?alhamdulillah dia masih selamat.aku bersyukur sesangat. syukran ya Allah..syukran alaika.

dah la.aku rasa aku nak kene cari semangat untuk kelas petang.dan semangat untuk hari esok.


0 orang nak drop feedback: