20100314

haw?haw?pelis tel mi so ai ken andersten en giv e trai.

bagaimana mahu bangkit dari lena?
siram air sebaldi?
picit ujung ibu jari? eh, macam nk ubatkan orang dirasuk pulak.
atau lempang muka dia banyak banyak kali sambil mulut menyumpah tak berhenti?
ahha..



ni masalah dia adalah bangkit dari lena yang tak terpejam.maksud dia, lena yang macam dah lama sangat duk ditakuk tu, nak jugak naik setingkat lagi kan.tak banyak, setingkat je.aku cuba mencari segenap peluang. oke, then aku try untuk buat project yang memang trend orang sekarang.via online.aku akui, aku tak berapa hebat berblogging, apetah lagi nak blogging hal hal barang2 kan.but then, aku still nk mencuba. dengan harapan one day aku akan berjaya dan boleh capai impian aku yang tak setinggi mana tu pon.at least, aku dah boleh buat parents aku bangga dengan aku cause aku tak menyusahkan mereka. pada tahap ini, aku seboleh bolehnya nak beri mereka kesenangan yang mereka sendiri tak pernah fikir aku dapat berikan. doa mereka dalam sujud yang lima, semoga aku berjaya dunia akhirat. itu aja.tapi, atas desakan semasa (cewah..dan dan semasa.) aku terasa seperti nak move on dari chapter yang sekarang aku hadap ni, ke chapter yang depan lagi.kalau boleh, aku nak jadi macam dalam drama drama typical malay skang ni. mak bapak ada holding..enterprise..sendirian berhad.. dan sebagainya untuk diwarisi kepada anak cucu cicit dengan motto hidup " harta aku ni tak habis makan sampai cucu cicit" ni.


permasalahan sekarang.yang sekarang ni la kan..





modal. masa. ilmu.





howkey.tu aje.aah..ni je la dek non.tak caye ke?ni je la masalah yang aku hadapi.sesiapa yang boleh bagi idea, silakan la.oh ya, nk promo sket, sesiapa nak tempah tshirt, bleh la gtau aku.aku bleh tolong.sila komen dan tinggalkan email, i'll get u back.

0 orang nak drop feedback: