20100312

tiba tiba

takde bende penting yang aku nak cakap.
cuma satu perkara ni aje:










"aku mahu peluk bebi aku"







thats all.





notakaki: setelah seharian dok menatap dan mendengar cerita pasal org pregnant, org baru melahirkan anak, org amek pic anak dan rakam video anak, aku jadi nakkkkkk! oh tuhan, cepatlah sampai jodoh ku.kepada bakal suamiku, sila tabung duit banyak banyak sebab saya akan berusaha untuk bagi kite berdua anak.yey!~

5 orang nak drop feedback:

Afeeqa Ramlee said...

hiiiihiiiii. cepat lah ak jd makcik nampak gayanye. :P

Syukie said...

cepat??
bukan wiwi lagi cepat ka?

nur_syahida said...

nak kawen! nak kawen!
aku ponnnn
ngahahahah
jom la melahirkan anak beramai2. jia yu!
XD

durianjawa said...

wie: doakan ke situ puhleeseeee..nk adiah comel2 dr ko ntok baby aku nti.mesti dpt kan wie?????*wink*

yang: hehe.wie skang nk 'goeslow'..haha

sya: oh, yeaaahhhh???jommmmmmm...
pegi kursus kawen dlu bai.jgn men gadak je nk kawen.haha.mari lahirkan pewaris2 kite yang comel2 dan sihat2.baru laki sayang~

Afeeqa Ramlee said...

chot: oh! itu dah semestinye! hehehe. lagi2 baju. ak suka beli baju baby!!! comel3. hehe.

naim: eh? salah ea? hahaha. jodoh ak belom smpi seru. so korg bedua "jalan" dlu.

pssst: bagi laluan pd yg tua. hehehe. ;)