20100421

mid term

kakak terbaik saya dan saya yang tudung itam.*muka selebet sebab terpaksa jadi pengapit terjun.cis!*



ada secawan nestum.
muka selebet baru bangun pagi.
jam plak tunjuk pukul 12.37 tengahari. sila tolak minit tu sebanyak 20 minit.itu lah masa yang sebenar.kekeke..


tadi aku belek belek page blog durianjawa ni.pastu aku tengok number of followers semakin bertambah.walaupun aku tak mintak or paksa org jadi followers aku, tapi aku rasa aku nak ucapkan sesuatu untuk mereka mereka ini.

so, ini kire entri khas untuk followers aku.

dear followers,
thanks sebab follow blog sampah saya ni.saya akui, saya ni menulis macam hape je.sebab konsep saya adalah blog gua, suka hati gua.hehe.jadi, kesudian anda menjadi follower saya even kite tak saling kenal amatlah sy hargai.dan maafkan sy kalau sy tak jadi follower kat blog anda pulak pasal saya ni pon berkonsepkan 'keikhlasan dalam menjadi pengikut adalah penting.bukan atas nama kawan kawan atau saling memfollow'. tp sy selalu jugak berblogwalking kt blog anda semua.shhhh...rilek rilek...kekeke..

dan diharapkan anda semua sentiasa menyokong pembabitan saya dalam arena penulisan ini (ceh, mcm award seh.) seperti mana saya menyokong anda dari suara hati sy. marilah berblogging secara berhemah.jgn serang menyerang orang.jangan tabur pitenah (ftnah) kat orang lain dalam post post anda pasal itu semua akan mencacatkan lagi keindahan dan kesucian blog anda. tapi, kalau rasa benda tu bagus untuk dikongsikan, apesalah nya tulis kan? :)

dan, semoga kite semua berjaya dalam apa jg yang kite buat. mahu didunia atau akhirat.amin~


jam tunjuk pukul 12:45. lagi tolakkan 20 minit.
entri mcm ni pon amek masa lama eh nak tulis?
pelik.pelik.

2 orang nak drop feedback:

NorFa NFMD said...

durianjAwa??nice name..cute!!^_^

durianjawa said...

nor fatimah; thanks :)