20100529

shhhh....

shhhh....diam untuk seketika.tolonglah.
*
*
*
*
*
kepada yang muslim dan muslimah, sila hadiahkan Al-fatihah untuk anak buah wiwie yang baru tadi meninggal dalam kandungan.kandungan sudah berusia 5 bulan.marilah sama sama membacakan doa semoga perjalanan rohnya aman disana. kepada yang nak sampaikan ucapan, bolehlah ke facebook kakak wie, Raihanah Ramlee.sama sama kita beri kekuatan untuknya dan suami.juga seluruh ahli keluarga beliau.Al-fatihah.....




p/s: rafif pon kene kuat ye,dik.jgn nakal nakal, mama xsihat tu. :)

2 orang nak drop feedback:

Afeeqa said...

tq so much for this entry, chort. :)
aminnn. harap-harapnya baby dpt tlg mummy dia kat akhirat nanti.

durianjawa said...

as i always tell u, anything for u.harap entri ni akan pahatkan sikit memori pedih ni sbg sebahagian dr perjalanan hidup aku.even aku x kenal rpt ngn akk ko, tp aku anggap family ko mcm family aku.sedih ko, sedih jgk aku.